tirsdag den 31. januar 2012

Mit fremragende liv - Søren

Hvad er et fremragende liv for mig?

Et fremragende liv for mig vil være, et liv hvor man næsten altid er glad og i godt humør. En stor familie man kunne stå op til hver morgen og så skal man have et super job man er glad for, så man ikke tænker. Jeg gider ikke på arbejde.
Hvad vil du gerne opleve inden du dør?
inden jeg dør vil jeg gerne have oplevet det meste af verden, med de forskellige kulture og mennesker. En af mine drømme er at prøve at hoppe i faldskærm, klatre og bestige store bjerge og prøve at surfe på Hawaii

Har du nogen tanker du lever efter ligesom Carl?
At man skal leve livet mens man har det.

Prøv at beskrive nogle af de ting vi synes vi skal, og som vi i stedet kunne tænke vi får lov til lige som Carl sidste dage.
Fx vi skal i skole, skal rydde op på værelset, skal på arbejde, skal tømme skralde spanden og opvaskeren og skal lave lektier.  Hvor man kunne sige jeg får lov til det.  Det giver den indflydelse at man ser mere positiv på tingene. 

Hvad vil være den bedste afslutning på dit liv?
Den bedste afslutning på mit liv vil være at kunne sige til farvel til min familie og sige at jeg elsker dem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar