tirsdag den 31. januar 2012

Mit fremragende liv - Simon


Et fremragende liv for mig ville være, at opnå mine mål, føle mig tryg, have en spændende hverdag og gode venner.

Inden jeg dør, kunne jeg vildt godt tænke mig at opleve flere steder jeg ikke har været, møde nye mennesker og prøve ting som faldskærmsudspring, bungeejumping og surfing for at opnå det ultimative kick.

Jeg har ikke ligesom Cal, nogle tanker for hvordan jeg lever. Jeg står ikke op hver morgen og tænker på, at jeg får lov til at stå op. Det han siger med, at man skal vare sit sprog, er noget jeg tænker mere over.

Jeg mener, at vare sit sprog og respektere andre, er nogle af de ting man skal i livet. De fleste andre ting man gør, er faktisk noget man får lov til. Om enten det er når man ”skal” i skole, lave mad, eller cykle en tur.

Den bedste afslutning på mit liv, ville være en afslutning med stolthed og gode minder fra min fortid.

-Simon H. Greil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar