tirsdag den 31. januar 2012

Mit fremragende liv - Rasmus

Mit liv bliver kun bedre og mere fremragende for hver dag der går, da jeg bliver ældre og begynder at opleve mere, men min liv ville ikke være fremragende hvis ikke jeg havde min familie og gode venner. I et godt er der vel også noget man gerne vil prøve/opleve, jeg har det kun sådan jeg gerne vil på road trip med gutterne, og køre route 66 død. Jeg har ikke rigtig nogen tanker som min hverdag køre 100 % efter, men jeg tænker nok på at smile til folk.

I klummen for vi også fortalt at man ikke skal til, men at vi ”får lov”. Der er en del ting i min hverdag, hvor jeg mener at jeg ”skal”, hvor jeg enlig burde tænke ”jeg får lov til”, som f.eks. når jeg ”skal i skole” burde være jeg ”får lov til at gå i skole” el. jeg skal på arbejde, så hedder det jo ”jeg får lov at gå på arbejde”.

Som Chris fortæller med at hans far havde en god og flot død. Satte det mine tanker i gang omkring min egen død, når jeg når der til, jeg faktisk aldrig tænkt over noget der skal være når jeg dør, som et stykke musik, noget der skal sige, jeg tror enlig bare at hvis min familie er der vil jeg blive glad! 


Rasmus Andreas Sørensen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar