tirsdag den 31. januar 2012

Mit fremragende liv - Andreas

Altså et fremragende liv for mig, ville være at min familie hade lidt flere penge end de vi har nu. Jeg hade måske tabt en del flere kilo, men det kan man jo gøre noget ved. Jeg elsker min computer da jeg møder mange nye mennesker rundt omkring, og selvfølgelig de spil jeg spiller derpå. Min computer fylder en del i min hverdag, og den skal ikke snydes væk fra mit fremragende liv. Men det med at være slank fylder også en del, at man gerne ville, men det er svære end man tror. Nogle har dog vilje styrken til at gøre dog, og godt for dem, men for mange er det også meget svært. Men en ting jeg gerne vil opleve er følelsen af at have selvtillid at være slank, og kunne gøre ting som man normalt ikke kunne gøre. Jeg kunne også godt tænke mig at komme til Spanien eller Frankrig da jeg har været der før, men var desværre ikke stor nok til jeg kan huske noget, men selvfølgelig skal hele familien med, ellers vil det jo ikke være fremragende. Kunne også godt tænke mig en tur, bare et eller andet sted hen, med vennerne bare en afslutning på at sige tak for de i er her, og tak for den støtte i har givet mig igennem livet.  Også alle de ting man skal, ”Du skal lukke din hund ud”, nej ”Jeg får lov til at lukke ham ud”. Og ”Jeg skal i skole i hverdagen”, niks du ”Jeg får lov at gå i skole i hverdagen”. Alt dette går fra at være dårligt, til at lyde rigtig godt. Nogle gange når du bliver bedt om noget, prøv at tænk det på en anden måde, så bliver dit liv meget nemmere, og man får en nemmere hverdag. Jeg har ikke rigtig nogle bestemte tanker, måske har jeg men ikke bevist om dem. Jeg ved ikke rigtig hvad den bedste afslutning på mit liv er, udover jeg kan får oplevet en del ting. Jeg kan kun tænke på at når jeg dør skal det sidste jeg ser være min hjemby, der hvor jeg er opvokset og min familie. Kunne også godt tænke mig at opleve naturen gå rundt i skoven, også tage en tur ned i byen, kigge på de mange gamle huse, og nyde deres smukke farver og former.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar