tirsdag den 31. januar 2012

Mit fremragende liv - Ailla


Livet er hvad man gør det til.
Skrevet af: Ailla Nielsen

Mit liv ville være fremragende hvis jeg havde en masse penge, så jeg kunne komme ud at rejse med dem jeg elsker allermest. Inden jeg dør vil jeg helt klart udleve den drøm. At leve i rigdom og luksus, er noget et hvert menneske vil opleve.


Livet er hvad man gør det til. Man skal leve i nuet og ikke tænke så meget over tingene. Gøre de ting man vil når muligheden er der, man ved aldrig hvornår man får chancen igen. I stedet for at sætte tingene i ”skal” perspektiv, så vend den om og sig ”jeg får lov til”.
Jeg tænker tit at jeg ”skal” i skole, når jeg i virkeligheden ikke gider. Det får min morgen til at virke negativ, inden jeg tager i skole. Det gør alting hvis man ”skal” og ikke ”får lov til”. Men hvis jeg i stedet sagde at jeg ”fik lov til det”, ville det få min morgen til at blive en del mere positiv, da man ved ikke alle kan vokse op i et godt samfund og få en uddannelse. Hvem ved hvornår man dør? Jeg syntes man skal leve livet og ikke spilde så meget som et sekund på noget der er ligegyldigt. Man ved jo aldrig hvornår det er for sent.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar