torsdag den 23. februar 2012

Mit fremragende liv - Sofie

Et fremragende liv ville være blandt mine nærmeste, venner og familie. Jeg vil gerne vise dem at jeg værdsætter at de er her for mig, og at jeg sætter pris på hver enkelt. Jeg vil også gerne opleve en masse, jeg vil ihvertfald ikke sidde som gammel, og føle jeg ikke har fået oplevet og prøvet hvad jeg drømte om. En af mine højeste ønsker må være at flytte til et andet land for nogle år, London er nok det sted jeg helst vil hen. foruden det, vil jeg selvfølgelig gerne have en dejlig familie, møde nye mennesker og opnå succes. Jeg vil gerne have et job som jeg føler mig tilpas i, et job som gør mig glad og jeg føler jeg har succes med. Jeg burde nogle gange tage ting i hverdagen med et smil, tænke at jeg får lov til at gå i skole i stedet for at være negativ. jeg synes det er svært og beskrive hvad der ville være den bedste afslutning på mit liv vil være. Jeg håber jeg dør naturligt og som gammel, med min familie omkring mig, og når jeg føler jeg har oplevet og set hvad jeg drømte om

Ingen kommentarer:

Send en kommentar