torsdag den 23. februar 2012

Mit fremragende liv - Jesper


Et fremragende liv - Jesper

Hvad er et fremragende liv for mig?
At man gør det man synes er det er rigtige for en selv, ikke at lade nogen komme og bestemme over én.

Hvad vil du gerne opleve inden du dør?
At komme til USA.

Har du nogen tanker du lever efter ligesom Carl?
Nej, det har jeg ikke. I hvert fald ikke nogen som jeg lægger mærke til i min hverdag.

Prøv at beskrive nogle af de ting vi synes vi skal, og som vi i stedet kunne tænke vi får lov til lige som Carl sidste dage.
At vi skal opfører os pænt, snakke ordentligt til andre mennesker. For hvis man behandler andre godt så, er der jo en noget større chance for at de også behandler dig godt.
Hvad vil være den bedste afslutning på dit liv?
Det ville være hvis at man, kunne være stolt over alle de ting, som man har opnået i løbet af livet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar