torsdag den 23. februar 2012

Mit fremragende liv - Charlotte


Mit fremragende liv.

Et fremragende liv er at have det godt og at vide at man er, eller er blevet elsket. Man skal have personer omkring sig, som man elsker og holder af og omvendt. Mest af alt så er et fremragende liv at man har fået det ud af livet, som man selv syntes man skal eller skulle.

      Et fremragende liv for mig er at leve godt og have det godt med mig selv. Jeg vil gerne nå det, som de fleste gerne vil med, at få børn og en partner at dele livet med, have hus, job og familie og venner, som jeg elsker og som elsker mig. Jeg er opvokset i en kerne familie, og enden jeg dør vil jeg gerne opleve selv at have en familie.

     Derudover er der også andre oplevelser, som jeg gerne vil have med i livet. Jeg har altid godt kunne tænke mig at komme ud og opleve verden, ud at rejse og se verden fra flere vinkler. jeg vil gerne prøve ting og opleve ting, som ikke alle oplever. Klatre i bjerge, flyve i faldskærm og mange andre ting, selv om jeg tvivler på at jeg kommer til det, er det noget, som jeg godt kunne tænke mig at opleve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar